Zásady používání souborů cookie

Za účelem zlepšení Vám poskytovaných služeb využívají naše stránky soubory cookie.

Jak odmítnout používání souborů cookie

Používání souborů cookie lze nastavit pomocí Vašeho internetového prohlížeče.
Většina prohlížečů soubory cookie automaticky přijímá již ve výchozím nastavení.
Soubory cookie lze pomocí Vašeho webového prohlížeče odmítnout
nebo nastavit užívání jen některých souborů cookie.
 

Česká republika

Reklamační podmínky produktů označených DSxxxxxxxx

Reklamační podmínky produktů označených DSxxxxxxxx

V případě reklamace či vrácení zboží do 14 dní můžete využít náš reklamační formulář dostupný na adrese tojedobrota.cz

 

Po odeslání reklamačního formuláře obdržíte návod, jak dále postupovat. 

 

 

Adresa centrálního skladu:

Gadgets House, s.r.o. - VRÁCENÍ
Poděbradská 186/56
Praha 9
198 00

 

 

Nárok zákazníka na proplacení dopravného a dalších nákladů při vrácení či reklamování zboží:

 

a) Vrácení zboží do 14ti dní (odstoupení od kupní smlouvy)

  • v tomto případě má zákazník nárok na vrácení jen skutečně zaplacené částky za produkt a vrácení peněz za nejlevnější dopravné stejného druhu
  • zaplacené peníze za způsob platby dobírka se dle zákona zákazníkovi vracet nemusí (zákazník mohl vybrat levnější způsob platby - bankovním převodem)

 

b) Reklamace (uznaná)

  • v tomto případě se vždy snažíme o výměnu či opravu daného zboží
  • pokud výměna ani oprava není možná, jsou zákazníkovi vráceny peníze v plné výši
  • v případě uznané reklamace, kdy není možná výměna či oprava produktu, má zákazník nárok na proplacení veškerých nákladů spojených s nákupem i vrácením zboží

 

Reklamační podmínky produktů označených TExxxxxxxx

Reklamační podmínky produktů označených DSxxxxxxxx

V případě reklamace či vrácení zboží do 14 dní můžete využít náš reklamační formulář dostupný na adrese tojedobrota.cz

 

Po odeslání reklamačního formuláře obdržíte návod, jak dále postupovat. 

 

 

Adresa centrálního skladu:

Gadgets House, s.r.o. - VRÁCENÍ
Poděbradská 186/56
Praha 9
198 00

 

 

Nárok zákazníka na proplacení dopravného a dalších nákladů při vrácení či reklamování zboží:

 

a) Vrácení zboží do 14ti dní (odstoupení od kupní smlouvy)

  • v tomto případě má zákazník nárok na vrácení jen skutečně zaplacené částky za produkt a vrácení peněz za nejlevnější dopravné stejného druhu
  • zaplacené peníze za způsob platby dobírka se dle zákona zákazníkovi vracet nemusí (zákazník mohl vybrat levnější způsob platby - bankovním převodem)

 

b) Reklamace (uznaná)

  • v tomto případě se vždy snažíme o výměnu či opravu daného zboží
  • pokud výměna ani oprava není možná, jsou zákazníkovi vráceny peníze v plné výši
  • v případě uznané reklamace, kdy není možná výměna či oprava produktu, má zákazník nárok na proplacení veškerých nákladů spojených s nákupem i vrácením zboží

 

Slovensko